Uutiskirjeemme on nyt uudistunut teknisesti ja visuaaliselta ilmeeltään. Olemme siirtyneet tavallisesta sähköpostiviestistä verkkosivupohjaiseen kirjeeseen. Uudet kirjeet tulevat myös säilymään arkistossa opinto-ohjaajille suunnatuilla verkkosivuillamme www.helsinki.fi/opinto-ohjaajille, mistä niitä voi lukea myöhemminkin. Arkivet fins även på adressen www.helsinki.fi/studiehandledare.
Haluaisimme nyt Sinulta palautetta uudesta kirjeestämme. Onko kirje luettava, ovatko otsikoinnit ja rakenne selkeitä? Palveleeko sisältö Sinua? Missä onnistuimme ja mitä voisimme vielä kehittää? Anna palautetta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: hakijapalvelut@helsinki.fi. Vi tar gärna emot feedback på svenska också.
...........................................................................................................................................................
Pyydämme apuasi vastaanottajarekisterimme päivittämiseen. Jos tämä kirje tulee sinulle, vaikka et koe kuuluvasi sen kohderyhmään, pääset pois vastaanottajarekisteristämme kirjeen alaosan linkistä. Käytä alaosan linkkiä myös kertoaksesi mahdollisista muutoksista sähköpostiosoitteessasi ja/tai edustamassasi koulussa tai muussa organisaatiossa. Voit myös lähettää tiedon kirjeestä henkilöille, jotka eivät vielä ole vastaanottajarekisterissämme, mutta joita uskoisit kirjeemme kiinnostavan. Kirjeen voi tilata opinto-ohjaajille suunnatuillamme verkkosivuilla www.helsinki.fi/opinto-ohjaajille.
Vi ber din hjälp med att uppdatera vårt mottagarregister. Om det här brevet kommer till dig även om du inte tycker dig höra till målgruppen, så kan du annullera brevet via länken som finns längst ner på sidan. Använd också länken till att informera oss om möjliga ändringar i din e-postadress och/eller den skola eller organisation som du representerar.
Du kan även skicka detta meddelande vidare till personer som kan tänkas vara intresserade av att prenumerera på vårt nyhetsbrev.
........................................................................................................................................................... |